Friday, April 28, 2006

guru-ji play didgeridoo (at the kushi-bozu)




@guru-ji play didgeridoo



Guru-ji...
The person who went to India understands the meaning.

He's name is Patrick Walsh.
He is a professional musician from Boulder Colorado, U.S.A.
There is his shop in the right link field, It is a Dreamtime music shop.

In addition,
This is an Album of his didgeridoo music.



3 Comments:

Anonymous said...

yuさん撮ったんや~
楽しかった
又思い出しましたヨ~

またやろうゼ

yu said...

shinさん...

いやいや、最後の方に僕が映ってます(笑
ということは...
そうです、木箱屋さんが撮ったのを拝借しました。

それにしても、面白かったですネ。
またやりましょうよ、shinさん。

yu said...

串オヤジさん...

ご意見ありがとうございます。

そうですね、何を感じたかを伝えるのは難しいです。
でも、今になって過去の写真を観て、その時何を感じたのかなんて憶えていないのも事実です。

ただただ、その時良いと思った一瞬をがむしゃらに撮っていまいた。

その当時の写真を発表したいのですが、スキャナーが無い為、今のところは出来てません。
もう少しお待ち下さい。
そのうち、お気に入りを出します。